• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nordea, Handelsbanken, Swedbank? Privatlån via ansökan online?

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Har inte märkt det så alls tycker dom är ganska tuffa i sina beräkningar och vill ju naturligtvis kunna få tillbaka sina pengar med ränta.
Men när jag haft kontakt med banken så har det varit jag som kontaktat dom och inte tvärtom. Nu pratar jag inte om långivare som typ lendo mm som förmedlar lån o övriga. Utan min egen bank

Ungefär som ett säljtillfälle på elgiganten eller liknande då, dom försöker också mersälja men säljer inte så värst uppsökande. Aldrig blivit uppringd av dom med tips om någon ny induktionshäll, men är jag där och pratar induktionshäll så är risken skaplig att man kommer därifrån med en sodastream man inte visste man behövde.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Har inte märkt det så alls tycker dom är ganska tuffa i sina beräkningar och vill ju naturligtvis kunna få tillbaka sina pengar med ränta.
Men när jag haft kontakt med banken så har det varit jag som kontaktat dom och inte tvärtom. Nu pratar jag inte om långivare som typ lendo mm som förmedlar lån o övriga. Utan min egen bank
Håller med dig, nästan så man blir utskrattad ifall man skulle gå in på swedbank o ansöka om lån
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp